Krepšelis

Krepšelis tuščias

Garantijos sąlygos

Džiaugiamės, kad pasirinkote mūsų bendrovės baldus. Jeigu tinkamai naudosite ir prižiūrėsite įsigytus baldus, jie išlaikys savo grožį ir jais bus galima patogiai bei ilgai naudotis.

SVARBU! Prieš naudodami įsigytus baldus įdėmiai perskaitykite šias garantijos sąlygas bei Surinkimo instrukciją.

1.1. Pardavėjo suteikiamas garantijos terminas yra 24 mėnesiai.

1.2. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo Pirkėjui.

1.3. Pirkėjui kartu su preke perduodamas surinkimo instrukcija (kai ji reikalinga). Pirkėjas prieš pradėdamas naudoti prekę privalo susipažinti su šiuo dokumentu ir jo laikytis. Sąlyga garantijai taikyti yra prekės naudojimas pagal jos paskirtį, surinkimo instrukciją.

2.1. Po prekės transportavimo ir (ar) sandėliavimo ant apmušalo paviršiaus (priklausomai nuo apmušalo tipo, ypač ant apmušalų, turinčių plauką) gali atsirasti prispaudimo žymių (panašių į dėmeles), kurios naudojant prekę išnyks.

2.2. Ilgai sandėliuojama, neišpakuota prekė gali prarasti savo prekinę išvaizdą, atsirasti porolono susmigimų, apmušalo raukšlių ir kitų pažeidimų.

2.3. Prekės transportavimo ir (ar) sandėliavimo metu atsiradusios apmušalo raukšlės ar klostės atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sustačius prekę kambario temperatūroje. Kai kurias prekės dalis gali tekti atstatyti rankomis (pvz., ištempti apmušalą, iškamšyti sėdimų dalių, atlošų ar pagalvių kraštus ir kt.).

2.4. Tokių pačių prekių, tačiau pirktų skirtingu metu, išvaizda, konstrukcija, medžiagiškumas, atspalviai, tekstūra, raštai ir kt. gali skirtis.

2.5. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas prekes užsako skirtingu metu (t.y. ne tą pačią dieną), Pardavėjas prekes gali gaminti ar užsakyti skirtingu metu (t.y. skirtingomis partijomis), dėl ko prekės (kaip skirtingų gamybos ar užsakymo partijų gaminiai) gali skirtis apmušalo, medienos, plokščių, faneros ir kt. atspalviais, tekstūra, raštais.

2.6. Tam tikros prekių dalys (pvz., atraminė dalis už pagalvių, atraminė dalis už lovos atlošo, lovų galvūgalio užnugaris, sėdimųjų dalių šonai, ištiesiamas čiužinys) yra aptraukiami iš pagalbinio apmušalo, kurio spalva, raštai, tekstūra gali skirtis nuo prekės pagrindinio apmušalo spalvos, raštų, tekstūros.

2.7. Išvaizdos ir (ar) kiti prekės kosmetiniai defektai, atsiradę dėl natūralaus nusidėvėjimo. Skirtingos medžiagos bei naudojimo sąlygos gali sąlygoti skirtingus nusidėvėjimo reiškinius: (1) atsiradusios apmušalo raukšlės, kurios išlyginamos rankos perbraukimu. Apmušalo laisvumas ant minkšto baldo yra leistinas, nes atsiranda dėl natūralaus tempimosi bei minkštų dalių nusidėvėjimo; (2) apmušalo išblukimas yra leistinas, jei prekė buvo laikoma tiesioginiuose saulės spinduliuose; (3) apmušalo savybės, spalva, išvaizda naudojimo metu gali pasikeisti dėl natūralaus aplinkos poveikio; (4) galimas apmušalo (tiek iš natūralių, tiek iš sintetinių medžiagų) pumpuravimasis. Apmušalas gali apsivelti ir nuo naudojamų drabužių, pledo, pagalvėlių, patalynės ir kt. Kuo apmušalas turi daugiau natūralių medžiagų, tuo didesnė tikimybė, kad apmušalas gali pumpuruotis. Atsiradus pūkams, patariame naudoti pūkų surinkėją.

2.8. Ant tamsių apmušalų labiau matomos dulkės, žmonių ir gyvūnų plaukai, kiti nešvarūmai.

2.9. Siurbiant prekę siurbliu (ypač galingu) per prekės apmušalą gali prasiskverbti vidinės medžiagos (pvz., sinteponas), todėl patartina prekę nuo dulkių, plaukų ir kitų panašių nešvarumų valyti minkštu šepečiu arba šiek tiek suvilginta švaria šluoste.

2.10. Prekės nuotraukos interneto svetainėje yra skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalios prekės spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos ir bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje.

2.12. +/- 5 cm pagamintų prekių matmenų nukrypimai, lyginant su pavyzdžio interneto svetainėje duomenimis.

2.13. +/- 1 cm aukščių skirtumai tarp atraminių ir vartomų pagalvių, tarp sėdimų dalių arba tarp atlošų.

2.14. +/- 1 cm atskirų prekės dalių siūlių nesutapimai (pvz., tarp sėdimos dalies ir atlošo dalies siūlių).

2.15. Natūrali oda gali turėti paviršiaus faktūros nelygumus ir storio skirtumus. Natūralių žymių būvimas, tokių kaip randai, grūdingos struktūros skirtumai, raukšlės, spalvų skirtumų niuansai yra tikros odos įrodymas, kuris atspindi unikalų gyvūno gyvenimą.

2.16.Prekių, pagamintų iš natūralios odos, bendra išvaizda gali skirtis nuo tokių pačių prekių, pagamintų iš kito tipo apmušalo (pvz., gali skirtis pasiuvimo detalių skaičius, gali būti didesnis siūlių kiekis ir kt.).

2.17.Siūlių susiuvimo vietoje gali būti nedideli paraukimai, kurių buvimas priklauso nuo apmušalo savybių.

2.18.Kiekviena prekė yra gaminama pagal jai pritaikytą technologiją, todėl, priklausomai nuo pasirinkto apmušalo, galimi nežymūs atspalvių skirtumai tarp atskirų prekės apmušalo detalių ir (ar) prekės dalių.

2.19.Skirtingų prekių modelių apmušalo plauko kryptis gali būti skirtinga, dėl ko gali matytis nedideli apmušalo atspalvių skirtumai.

2.20.Pagalvės, sėdimos ir kitos prekės dalys eksploatacijos metu gali prarasti savo formą, todėl būtina jas periodiškai pamodeliuoti, papurenti rankomis.

2.21.Susidarius tinkamoms aplinkos sąlygoms galimas prekės elektrinimasis, kurio galite išvengti naudojant antistatiką arba drėkinant patalpas.

2.22.Prekės, turinčios miegamuosius mechanizmus (priklausomai nuo prekės modelio), gali turėti miegamųjų dalių aukščių skirtumus.

2.23.Išlanksčius miegamuosius mechanizmus, tarp atskirų prekės dalių atsiranda tarpai, kurių dydis priklauso nuo prekės modelio ir konstrukcijos.

2.24.Prekėms yra montuojamos skirtingų tipų kojos ir (ar) ratukai, kurie gali tikti ne visoms grindų dangoms. Todėl siekiant apsaugoti grindų dangą naudokite paminkštinimus (kojoms – veltinius padukus ar kt., ratukams – ploną kilimą ar kt.).

2.25.Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai.

2.26.Natūralių žymių buvimas, tokių kaip šakos, įvairūs (pvz. durelių) rašto ir atspalvių skirtumai, yra būdingi prekėms, pagamintoms iš natūralių medžiagų (pvz., iš natūralios medienos, natūralaus medienos lūkšto).

2.27.Prekės, kurių medinės apdailos (stalviršiai, porankiai ir kt.) yra vaškuotos arba aliejuotos, yra mažiau atsparios įvairiems pažeidimams (pvz., skysčiams ir kt.), todėl patartina tokias apdailas periodiškai padengti vašku arba aliejumi.

2.28.Naujai prekei skleidžiant specifinį kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta.

2.29.Minkšti svetainės tipo baldai yra skirti sėdėjimui ir poilsiui, bet ne nuolatiniam naudojimui, kaip miegamojo baldai: (1) minkštus svetainės tipo baldus naudojant kasdieniam miegojimui gali greičiau atsirasti nusidėvėjimo požymiai, tokie kaip padidėjusios apmušalo raukšlės, suminkštėjęs ar praradęs formą porolonas, atsiradęs mechanizmų girgždėjimas arba klibėjimas; (2) minkšiems svetainės tipo baldams su miegama funkcija, naudojant dažnam miegojimui, būtinai naudokite antčiužinį arba storesnį paklotą – tai padės sumažinti tikimybę atsirasti išvardintiems nusidėvėjimo požymiams.

2.30.Eksploatuojant čiužinį, jo minkštumas gali padidėti iki 15 %.

2.31.Dėl gamybos technologijų bei temperatūros svyravimų čiužinių ir antčiužinių išmatavimai gali skirtis nuo pateiktų interneto svetainėje. Čiužinio pločio ir ilgio leidžiamas nukrypimas yra nuo 0 iki -20 mm, aukščio +/- 10 mm arba 10 %.

2.33.Rekomenduojame bent kartą į savaitę vėdinti patalpas ir čiužinį bei antčiužinį jų neužklojant. 2.34.Venkite tiesioginių saulės spindulių – aukšta temperatūra gali pakenkti čiužiniams ir antčiužiniams, jie gali sutrupėti.

2.35.Po čiužinio ar antčiužinio transportavimo mažesnėje negu +5˚C temperatūroje, neišpakuokite jo iš karto, o leiskite jam prisitaikyti prie kambario temperatūros. Dėl temperatūros pokyčių (ypatingai šaltuoju metų laiku) čiužiniai ir antčiužiniai gali susitraukti. Kambario temperaturoje pilnai atsistato maždaug per 10 dienų.

3.1. Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl: (1) netinkamo naudojimo ar priežiūros; (2) naudojimo ne pagal paskirtį; (3) vagystės; (4) stichinių nelaimių; (5) gaisro; (6) buitinių faktorių; (7) tyčinio sužalojimo, sugadinimo; (8) surinkimo, instaliavimo, įrengimo, montavimo ar remonto darbų, atliktų ne Pardavėjo; (9) į/ant prekės patekusių pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių ir pan.; (10) kito išorinio poveikio (mechaninio, cheminio ir kt.).

3.2. Išvaizdos ir (ar) kitiems kosmetiniams defektams, atsiradusiems dėl natūralaus susidėvėjimo: (1) medinių, metalinių, laminuotų plokščių ir plastiko gaminių išblukimams; (2) rašto nusitrynimams; (3) paviršių subraižymams, įskilimams ar dūžiams.

3.3. Jeigu prekė išrinkta/surinkta ne pagal Surinkimo instrukcijoje nurodytus brėžinius.

3.4. Jeigu prekė laikyta tiesioginiuose saulės spinduliuose, dėl ko ji išbluko, sutrūkinėjo natūrali ar dirbtinė oda.

3.5. Visų tipų dovanoms, nepriklausomai nuo to, kas yra jų gamintojas.

3.6. Prekės trūkumams, kurie Pirkėjui buvo nurodyti iš anksto, tačiau jis sutiko įsigyti tokią prekę.

3.7. Jeigu ant kėdės šokinėta, laipiota, naudojama pasilipimui, suptasi. Perstatant kėdę į kitą vietą jos nestumkite, o perneškite – saugokite grindų dangą.

3.8. Jeigu prekė buvo stumdoma ir išlūžo kojos ar atsirado kiti pažeidimai. Norėdami perstatyti prekę į kitą vietą, jos nestumdykite, o perneškite.

3.9. Jeigu buvo viršyta kėdės maksimaliai leidžiama 100 kg apkrova.

3.10. Jeigu prekė ar jos lentyna buvo perkrauta didesniu svoriu, nei norodyta jos Surinkimo instrukcijoje.

3.11. Jeigu prekė nukentėjo nuo gyvūno. Jo nagai gali įbrėžti apmušalą, medienos, plokštės, faneros detales. Jo seilės ir prakaitas daro neigiamą poveikį apmušalui.

3.12. Jeigu prekė naudota ne pagal paskirtį: šokinėta ant minkštų prekės dalių, sėdėta ant prekės atlošo, nugarėlės, šoninių atramų (porankių), laipiota ar kabėta ant korpusinių prekių stalčiukų, lentynų, durelių, lipta į patalynės dėžę. Dėl to prekė gali virsti ar kristi, dėl ko kiltų pavojus ir sveikatai.

3.13. Jeigu buvo pjaustyta tiesiai ant stalviršio. Tam naudokite pjaustymo lentelę.

3.14. Jeigu buvo statomi ant stalviršio įkaitę, karšti daiktai (pvz., indai). Naudokite termoizoliacinius padėkliukus.

3.15. Jeigu buvo statomi kavos virimo aparatai ar virduliai po pakabinamomis spintelėmis ir dėl vandens garų bei aukštos temperatūros buvo pažeista plokštė (pvz., išbrinko).

3.16. Jeigu ant prekės paviršiaus buvo statomi daiktai be paminkštinimo.

3.17. Jeigu prekė buvo apipilta skyščiais, dėl ko liko dėmės, išbrinko plokštė, suskilinėjo stalviršio natūrali mediena arba natūralus lūkštas arba atsirado kitų pažeidimų.

3.18. Jeigu prekės paviršius pažeistas aštriais ar šiurkščiais daiktais, įrankiais.

3.19. Jeigu prekė laikyta padidinto drėgnumo patalpose.

3.20. Jeigu prekė valyta abrazyvinėmis priemonėmis.

3.21. Jeigu nuo prekės nuimtos informacinės etiketės (pvz., nurodančios mechanizmo išlankstymo eiliškumą ir pan.).

3.22. Jeigu netinkamai naudoti prekės mechanizmai – jie gali sulūžti, deformuotis, dėl ko kiltų prispaudimų, įstrigimų, sužeidimų, sužalojimų ir kt. panašūs pavojai. Draudžiama prie prekės mechanizmo vidinės dalies kišti pirštus, rankas, kojas, kitas kūno dalis bei pašalinius daiktus – mechanizmo veikiama jėga gali sužeisti, sužaloti, taip pat pakenkti prekei.

3.23. Jeigu natūrali oda nebuvo impregnuojama ir valoma specialiomis priemonėmis. Natūrali oda, kaip ir žmogaus oda, sausoje aplinkoje ima džiūti, trauktis, trūkinėti, tampa trapi, gali net pradėti byrėti ar trintis dažai. Patariame palaikyti normalią patalpų aplinkos drėgmę (apie 60 – 70 %), periodiškai impregnuoti odą ir valyti specialiomis priemonėmis.

3.24. Jeigu prekės mechanizmų judančios dalys (kniedės) periodiškai nebuvo sutepamos, dėl ko atsirado mechanizmo girgždėjimas.

3.25. Jeigu ant prekės medinių paviršių (ant natūralios medienos, laminuotų plokščių, faneros), stiklinių paviršių (skaidraus ar tonuoto stiklo), metalinių paviršių buvo statomi šlapi, karšti, aštrūs indai (pvz., puodeliai, stiklinės ir pan.) arba kiti daiktai, dėl ko jie pažeisti. Skysčiai (ypač spalvoti), karštis ir aštrūs daiktai gali pažeisti prekės paviršių. Patariame naudoti paminkštinimą, padėkliuką ar kitą priemonę, apsaugančią prekės paviršių nuo pažeidimo.

3.26. Jeigu ant minkštų baldų buvo statomi karšti ar šlapi indai ar kiti daiktai. Veikiant karščiui ar drėgmei gali likti dėmės, atsirasti kiti pažeidimai.

3.27. Jeigu ant prekės pateko skysčių, o jiems įsigėrus liko dėmės. Saugokite prekes nuo skysčių.

3.28. Jeigu prekė buvo remontuojama Pirkėjo arba trečiųjų asmenų.

3.29. Jeigu prekė buvo ištepta (maisto likučiais, riebalais, tepalais, rašymo priemonėmis ir kt.).

3.30. Jeigu patalynės dėžė buvo perkrauta (įdėta per daug patalynės ar kitų daiktų), dėl ko buvo sugadintas patalynės dėžės dugnas, dangtis, ratukai ar kt.

3.31. Jeigu prekė buvo statoma ant šildomų grindų. Džiūnant medienai ji gali sutrūkinėti. Gali atsirasti girgždėjimų.

3.32. Jeigu čiužinys buvo dėtas ant netinkamo pagrindo. Dėkite čiūžinį ant medinių grotelių (rekomenduojamas atstumas tarp grotelių 3-5 cm).

3.33. Jeigu buvo šokinėta ant čiužinio, dėl ko jis buvo pažeistas, sugadinta spyruoklinė sistema.

3.34. Jeigu čiužinys (ypač spyruoklinis) buvo laikomas vertikalioje padėtyje arba sulenktas, dėl ko atsirado deformacijų.

3.35. Prekės nėra skirtos naudoti visuomeninės paskirties patalpose, taip pat lauke (pvz. maitinimo įstaigose, lauko kavinėse ir kt.).

3.36. Jeigu Pirkėjas delsė pranešti apie paaiškėjusį prekės trūkumą, dėl ko prekės trūkumų apimtis išaugo.

4.1. Reikalavimas dėl prekės kokybės trūkumų nagrinėjamas esant šių sąlygų visumai:

4.1.1. Pirkėjas apie prekės kokybės trūkumus Pardavėjui praneša per garantijos terminą; ir

4.1.2. Pirkėjas apie prekės kokybės trūkumus Pardavėjui praneša ne vėliau kaip per du mėnesius nuo prekės kokybės trūkumų aptikimo dienos; ir

4.1.3. Pirkėjas apie prekės kokybės trūkumus Pardavėjui praneša raštu Pirkėjui patogiu būdu: (1) elektroniniu paštu garantinis@avokadobaldai.lt; (2) telefonu +37063602018 ; ir

4.1.4. Pirkėjas pranešime apie prekės kokybės trūkumus: (1) aprašo prekės trūkumus; (2) nurodo, kada juos pastebėjo; (3) esant galimybei prideda prekės trūkumus patvirtinančius duomenis (pvz., nuotraukas, video ir kt.); (4) nurodo vieną iš Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 1 dalyje nurodytų reikalavimų. Pirkėjas turi teisę reikalauti Pardavėjo proporcingai sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti Sutartį tik tada, jeigu tenkinama bent viena Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 4 dalyje nustatyta sąlyga; Pirkėjas prie pranešimo apie prekės kokybės trūkumus prideda prekių pirkimą-pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą (pvz., PVM sąskaitą faktūrą, kasos aparato kvitą, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekį, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ar kt.) ir gamintojo baldų etikečių nuotraukas.

4.2. Pirkėjas, pateikęs Pardavėjui pranešimą apie prekės kokybės trūkumus, privalo sudaryti sąlygas Pardavėjui įvertinti prekės kokybę: (1) sudaryti sąlygas apžiūrėti prekę jos buvimo vietoje; (2) sudaryti sąlygas paimti prekę apžiūrai; (3) pristatyti prekę apžiūrai į Pardavėjo nurodytą vietą, nebent prekė yra didelė ir sunki (daugiau kaip 10 kg svorio).

4.3. Pirkėjas iki prekės kokybės vertinimo pradžios (iki apžiūros, iki paėmimo apžiūrai, iki pristatymo apžiūrai) privalo išvalyti prekę (išsiurbti tarpus tarp detalių, nuvalyti plaukus, trupinius, išvalyti čiužinio užvalkalus ir kt.) ir pašalinti pašalinius daiktus (pledus, pagalvėles ir kt.). Pardavėjas turi teisę neatlikti prekės apžiūros esant alergijos grėsmei, antisanitarinėms salygoms ir pan.

5.1. Pranešame, kad dėl netinkamos prekės kokybės pagal įstatymą Jūs, kaip vartotojas, turite teisę reikalauti iš Pardavėjo užtikrinti nemokamą Civilinio kodekso 6.3641 straipsnyje nustatytų teisių įgyvendinimą ir garantija neturi įtakos šių teisių įgyvendinimui.

Vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytomis sąlygomis gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes: 17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406).